Wednesday 24 October 2012

Assalamualaikum......lama nya x post kat blog nii.....hahahaha......diam x diam nk smpai dah penghujung utk sem 3...cpt nya masa berlalu....rasa mcm baru ja dok kt KL tuu....tp bnyk la aku blajar hehehe dok kt sana....alhamdulillah.....pembelajaran aku kt sana ok.....cuma kdang2 tu ada la masalah yg x dpt dielakkan...biasa la adat semua tuu...Start sem 3 aku dah rasa cabaran blajar kt kolej ni.....aku jdi speaker la utk role play....susah tu n nervous...tp bnde tu la yg bntu aku meyakinkan aku...utk cakap di depan org ramai....dan ia juga meningkatkn mutu presentation aku hehehe.....thanx ahli kumpulan 13B yang paksa aku jadi speaker hehehehe....:)....lpas tu juga aku da 3 presentation iaitu BI, PMG ngn HIM....alhamdulillah aku dpt wat yg terbaik.....aku harap aku dapt wat yang trbaik final nnti utk dapat dekan hehe...doakan aku k....aku brharap sem yg akan datang akn lebih baik dari sem2 sebelum ni......hee... k la ckup kut smpai sni hehe...assalamualaikum.... :)


















No comments:

Post a Comment