Friday, 23 March 2012

Nikmatnya di kampung tok belah mak aku hehehe :)

Setelah skian lama aku x blik kmpung erm......rindu gila aku kt kmpung aku tuh...heheh.....tp sedih ckit la sbb bila blik kmpg tu teringt lak kt tok aku tuh....erm....tp nk mcm mana kan allah sygkn dia...erm.....tp kmpung tu still indah mcm dulu tiada perubahan cuma kmi ni semua smakin membesar hehehehe........rasa mcm nk smbut raya taun ni kt kmpg tu hehehe....anyway.......kmpung angpa dkt ngn sawah padi kea.....hehe,...kmpg pling best skali ialah kmpg yg ada sawah padi sbb ia tenang dan udaranya segar btoi....hehe...baru2 ni aku blik kmpg pon sbb ank kpda adik tok aku tuh kawin ank sulong dia hehehe.......alhamdulillah semuanya selamat dan brjalan dgn lncar majlis tuh hehehe(cmburu jugak tgk depa leh kawin dah hehehe).....tp nk wat mcm mana kan hidup msto diteruskan eheheh.....ok la dah pnjg benar tulis hehehe....ni da beberapa gmbar ckit masa aku blik kmpg hari tuh.....











No comments:

Post a Comment