Friday, 2 November 2012

Akad Nikah Sepupu AKu

Salam......hari ni ckup best la...sbb pertama kalinya aku tgk org akad nikah hahaha...sebelum ni mcm mlas nk tgk ahaha skunx dah besar kena la amik tahu...besa la x lama lagi aku plak hehe..insyaallah.....calon dalam proses.....tp x pa......balajar bg dapat elok dlu......kukuh ekonomi pastu trus la hahahahah......sepupu aku akad nikah td......dia mmg sempoi la cool je....klu ikut mmg nervous la....dia pon muda lagi baru je 21....dah kawin......nmpk dah aku pon mmpu sebegitu hahaha....gatal sungguh hehehe.....mula2 sebelum start akad nikah tu ...tok kadi tu tnya...dah ready ke.....sepupu aku dgn smngt nye ckp dah ready......pastu dia tnya...asal kedah kan.....sepupu aku ckp ya....tok kadi tu ckp elok la sama negeri senang ckit hahaha....lpas tu mula la akad nikah...mula dia bg la tazkirah ckit utk pedoman hidup kan....x bg jpgi x btol lak sepupu aku nnti......lpas hbis tazkirah......tok kadi tu bg la ckit pop kuiz hah!!!amik kaw.....jgn ingt akad nikah x da pop kuiz hahahah...kuiz die senang jeee....die suruh baca ayat2 lazim ja......soalan pertama....dia suruh baca suruh al-ikhlas....sepupu aku pon baca la dgn ok nya....hahahah pastu tok kadi x puas hati lagi bg suruh kedua....suruh lahab....sepupu aku x tahu suruh apa....pastu tok kadi kata tabbatyada...terus ingt hahaha....hbis je.....diteruskan la dgn upacara yg ditunggu2 akad nikah....dia bg trial dua kali.....sepupu aku cool jee....n alhamdulillah semua brjalan lancar......sepupu aku dah selamat akad nikah......amin.....jadi sepupu aku tu dah sudah tggl lagi sorg lagi sepupu aku yg tua setahun pada aku x kawin lgi dgn aku.....hahahaha....harap2....jodoh smpai elok la noh hahaha.....k la ckup la ckit pngalaman....ni da gmbar ckit masa akad nikah td...tgk2 la ye2...hehe









itu ja la gmbr yg smpt saya amik.....sbb yang len semua video hahaha.....k la tggu la post bru bila dah da idea nnti k papai...assalamualaikum... :)

No comments:

Post a Comment